W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zakupionego w naszej firmie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod numerem 091-4315360 lub e-mail: epa@profipc.pl
Prosimy jednak przed kontaktem z nami przygotować:
- dokument potwierdzający zakup (faktura VAT lub paragon)
- numer seryjny i data zakupu urządzenia
- opis awarii (kiedy i w jakich warunkach się ujawniła usterka, dokładny opis usterki)
oraz wypełnić dokument "Zgłoszenie RMA", który można pobrać tutaj. Wypełniony dokument prosimy koniecznie wysłać na adres: serwis@profipc.pl lub faksem na numer: 091-4315360
Formularz zgłoszenia gwarancyjnego
Dalsze postępowanie będzie określone na podstawie korespondencji z Państwem i jest zależne od typu uszkodzenia urządzenia. Po przyjęciu zgłoszenia zostanie Państwu nadany numer RMA na który należy sie powoływać w kolejnych kontaktach w danej sprawie gwarancyjnej.
Ogólne warunki gwarancji na produkty sprzedawane przez EPA Systemy
1. EPA Systemy gwarantuje, że produkt dostarczony Kupujacemu został wyprodukowany przy zachowaniu szczegółowej kontroli jakosci, przeszedł ostateczny test sprawdzajacy wszystkie jego funkcje działania.
2. EPA Systemy gwarantuje poprawna prace (zgodną z instrukcja obsługi) dostarczonych urządzeń w okresie 24
miesiecy liczac od daty sprzedaży.
3. Naprawa gwarancyjna dostarczonego Kupujacemu urządzenia jest wykonywana przez EPA Systemy po
dostarczeniu kompletnego urządzenia (zasilacz, okablowanie, piloty zdalnego sterowania, kieszenie dysków itp.) do siedziby EPA Systemy lub innego, wskazanego po uzgodnieniu z EPA Systemy,
miejsca.
4. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urzadzenia, Kupujacy zgłasza ten fakt w formie pisemnej do
biura EPA Systemy. Zgłoszenie musi zawierac typ i numer seryjny urzadzenia, szczegółowy opis rodzaju
uszkodzenia. EPA Systemy zobowiazana jest usunac nieprawidłowosci w terminie możliwie jak
najszybszym. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, EPA Systemy ponosi koszt naprawy niesprawnego
urzadzenia dostarczonego do siedziby EPA Systemy.
5. Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe zwiazane z przekazaniem uszkodzonych urzadzen do EPA Systemy ponosi Kupujacy. Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe
zwiazane z przekazaniem uszkodzonych urzadzen do Kupujacego po naprawie ponosi EPA Systemy.
6. Kupujacy jest zobowiazany opakowac uszkodzone urzadzenie, które ma byc odesłane do naprawy, w
sposób zapobiegajacy jego dalszym uszkodzeniom. EPA Systemy nie odpowiada za szkody wynikłe w transporcie produktu od Kupującego do miejsca naprawy. EPA Systemy nie ma obowiazku dostarczenie Nabywcy
zastepczego sprzetu na czas trwania naprawy.
7. Naprawie gwarancyjnej nie podlegaja uszkodzenia wynikajace z:
a) użycie towaru w sposób inny, niż normalnie przyjety lub działanie w warunkach niezgodnych z
zaleceniami producenta;
b) niewłasciwe użycie, wypadek, celowe zniszczenie lub uszkodzenie;
c) działanie siły wyższej;
d) nie zaakceptowane przez producenta: zmiane konstrukcyjna, naprawe, testowanie, połaczenie z
innym urzadzeniem; użycie niewłasciwych czesci zamiennych;
e) nieprawidłowa instalacje, uruchomienie urzadzeń, przeprowadzone niezgodnie z zaleceniami
producenta oraz / lub instrukcjami, wskazówkami znajdujacymi sie w dokumentacji technicznej;
f) awarie innych urzadzen, nie bedacych dostawą EPA Systemy;
g) niespełnienie przez Kupujacego podanych przez producenta warunków technicznych,
h) normalnego zużycia podzespołów traktowanych jako eksploatacyjne (np. wentylatory, bezpieczniki),
8. Na części i podzespoły naprawiane w okresie gwarancyjnym przedłuża sie gwarancje o 90 dni. Nie przedłuża się gwarancji na całe urządzenie, a jedynie na elementy naprawiane w trakcie okresie gwarancyjnym.
9. Odpowiedzialność EPA Systemy jest limitowana do tych warunków gwarancji. Jakiekolwiek reklamacje
dotyczace dodatkowych kosztów lub konsekwencji wynikajacych ze zniszczenia lub/i uszkodzenia urzadzen
współpracujacych z produktem dostarczonym przez EPA Systemy lub utraty danych nie sa objete
odpowiedzialnoscia EPA Systemy. W przypadku, kiedy powyższe wyłaczenie odpowiedzialnosci byłoby
legalnie uznane za nieprawidłowe, maksymalna odpowiedzialność EPA Systemy jest ograniczona do
wartosci urzadzenia dostarczonego Kupujacemu.
10. Nie bedzie uznane jako zgłoszenie reklamacyjne, uszkodzenie elementów urzadzenia, wynikajace z
normalnego zużycia technologicznego.
11. Warunkiem rozpatrzenia roszczen Kupujacego z tytułu gwarancji, jest przedłożenie przez Kupujacego
oryginału dokumentu gwarancyjnego lub dokumentu zakupu urządzenia.
12. EPA Systemy Sp. z o.o. w żadnen sposób nie odpowiada za dane zgromadzone na nośnikach i urządzeniach podlegających gwarancji, zwłaszcza za ich utratę podczas procesu naprawy gwarancyjnej urządzeń.
Prosimy także o zapoznanie sie z "Ogólnymi Warunkami Sprzedaży EPA Systemy" przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia w firmie EPA Systemy jest równoznaczne z akceptacją powyższego dokumentu. Dokument ten ma pierszeństwo przed innymi regulacjami ze strony Kupującego i nie może być jednostronie uznany za nieobowiązujący, chyba że obie strony pisemnie postanowią to zmienić.
|