EPA Systemy Sp. z o.o.

Al. Wojska Polskiego 154

71-324 Szczecin

tel. 091 431 53 60

e-mail: epa@epasystemy.pl

Logo EPA Systemy

Konsole LCD KVM

Szeroki wybór konsoli LCD, także z wbudowanymi przełącznikami KVM. Idealne do zabudowy w szafie rack i zarządzania serwerami. Modele z ekranem LCD 17-19". Więcej modeli konsoli LCD KVM ->

 

Backup danych Ctera

Profesjonalny backup danych firmy w jednym miejscu. Centralne zarządzanie, prosta obsługa. Serwery wraz z oprogramowaniem. Zobacz rozwiązania kopii zapasowej CTERA..

 

Jeżeli macie Państwo pytania handlowe dotyczace oferowanych przez nas produktów to prosimy o kontakt z nami:

 

telefon (91) 4315 361 - Monika

telefon (91) 4315 362 - Piotr

telefon (91) 4315 366 - Jacek

telefon (91) 4315 368 - Łukasz

telefon (91) 4315 370 - Piotr

telefon (91) 4315 373 - Marcin

 

email: epa@epasystemy.pl

 

Kontakt z innymi Działami ->

 

Jeśli chcesz być informowany o promocjach i nowościach w naszej ofercie, bardzo prosimy o podanie adresu e-mail na jaki możemy przesyłać Ci informacje.


Jak zamawiać oferowane przez nas produkty ?

Zamówienia prosimy składać telefonicznie podczas rozmowy z Działem Handlowym, pocztą elektroniczną na adres: epa@epasystemy.pl, za pomocą faksu na nr (91) 4860680. Klienci indywidualni i instytucjonalni mogą towar także szybko zamówić i opłacić w naszym sklepie internetowym pod adresem: http://www.profipc.pl.

 

Partnerów biznesowych - firmy z branży IT, instalatorów i intergratorów zapraszamy do stałej współpracy z nami. Specjalnie dla Państwa jest uruchomiony system B2B pozwalający na szybkie i wygodne składanie zamówień w cenach specjalnych: http://b2b.epasystemy.pl

 

EPA Systemy Sp. z o.o.

Al. Wojska Polskiego 154

71-324 Szczecin

tel. 091-4315 360

fax 091-4860 680

e-mail: epa@epasystemy.pl

 

Dział Techniczny (RMA / Serwis)

telefon (91) 4315 367

email: serwis@epasystemy.pl

 

Dział Techniczny udziela pomocy dla zakupionych w naszej firmie produktów oraz informuje o bieżącym statusie napraw gwarancyjnych.

 

Dział Administracji

telefon (91) 4315 371

email: e.stanasiuk@epasystemy.pl

 

 

Pracujemy w godzinach: 8.00 - 16.00

 

Dział Handlowy EPA Systemy:

 

(91) 4315 361 - Monika

m.wojciechowska@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 362 - Piotr

email: p.kotas@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 366 - Jacek

email: j.marynowski@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 368 - Łukasz

email: l.chec@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 373 - Marcin

email: m.lisowski@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 370 - Piotr

email: p.chmielecki@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 374 - Jarek

email: j.kopania@epasystemy.pl

 

telefon (91) 4315 369 - Damian

email: d.glogowski@epasystemy.pl

 

Prosimy o dokładne precyzowanie zamawianych elementów oraz o ewentualną konsultację ze Sprzedawcą w celu ustalenia formy płatności, sposobu dostawy i dostępności wybranego towaru. Prosimy także o zapoznanie sie z "Ogólnymi Warunkami Sprzedaży EPA Systemy" przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia w firmie EPA Systemy jest równoznaczne z akceptacją powyższego dokumentu.

 

Obowiązujące warunki gwarancji

Ogólnymi Warunkami Sprzedaży EPA Systemy

 

Zamawiający / Kupujący / Odbiorca składając zamówienie zaakceptowane i przyjęte do realizacji przez  EPA Systemy sp. z o.o. zawiera umowę na mocy której Strony wyłączają odpowiedzialność EPA Systemy sp. z o.o. z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów (art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego). Tym samym Odbiorca oświadcza, że zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Warunkami Gwarancji dostępnymi na stronie internetowej www.epasystemy.pl i akceptuje je bez zastrzeżeń.

 

Wraz z zamówieniem prosimy o podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury oraz adresu na jaki ma być dostarczona przesyłka i faktura. Gwarancja na wszystkie produkty sprzedawane z oferty www.epasystemy.pl wynosi 24 miesiące, chyba że w opisie produktu wyraźnie zaznaczono inaczej lub została zakupiona opcja rozszerzenia gwarancji.

 

Dostawa towaru zakupionego w naszej firmie

Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL na adres wskazany w zamówieniu. Czas dostawy towaru jest uzależniony od dostępności w magazynie firmy EPA Systemy. Dostawa towaru jest dokonywana na koszt Kupującego. Czas oczekiwania na dostawę wynosi do 2 dni roboczych. W przypadku braku towaru w magazynie, czas oczekiwania na przesyłkę jest określony w drodze porozumienia pomiędzy Zamawiającym i EPA Systemy.

 

Po otrzymaniu zamówionego towaru, prosimy o dokładne obejrzenie go w celu wyeliminowania uszkodzeń będących efektem niewłaściwego transportu. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechnicznych prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

 

Formy płatności

Faktura jest wystawiana wg. danych zawartych w zamówieniu i dostarczana na adres wskazany przez Kupującego przez Kuriera wraz z towarem i listem przewozowym, chyba że zawarto inne porozumienie co do formy dostarczenia faktury z Kupującym. Prosimy o zapoznanie sie z "Ogólnymi Warunkami Sprzedaży EPA Systemy" przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia w firmie EPA Systemy jest równoznaczne z akceptacją powyższego dokumentu.

 

Zgodnie z polskim prawem, możliwość zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 10 dni od daty zakupu wg prawa dotyczy tylko konsumentów, czyli klientów indywidualnych. Możliwości zwrotu nie mają firmy oraz klienci dokonujący zakupów w ich imieniu. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

Gwarancja na nasze produkty

1. EPA Systemy gwarantuje, że produkt dostarczony Kupujacemu został wyprodukowany przy zachowaniu szczegółowej kontroli jakosci, przeszedł ostateczny test sprawdzajacy wszystkie jego funkcje działania.

 

2. EPA Systemy gwarantuje poprawna prace (zgodną z instrukcja obsługi) dostarczonych urządzeń w okresie 24 miesiecy liczac od daty sprzedaży.

 

3. Naprawa gwarancyjna dostarczonego Kupujacemu urządzenia jest wykonywana przez EPA Systemy po dostarczeniu urzadzenia do siedziby EPA Systemy lub innego, wskazanego po uzgodnieniu z EPA Systemy, miejsca.

 

4. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urzadzenia, Kupujacy zgłasza ten fakt w formie pisemnej do biura EPA Systemy. Zgłoszenie musi zawierac typ i numer seryjny urzadzenia, szczegółowy opis rodzaju uszkodzenia. EPA Systemy zobowiazana jest usunac nieprawidłowosci w terminie możliwie jak najszybszym. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, EPA Systemy ponosi koszt naprawy niesprawnego urzadzenia dostarczonego do siedziby EPA Systemy.

 

5. Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe zwiazane z przekazaniem uszkodzonychurzadzen do EPA Systemy ponosi Kupujacy. Koszt przesłania, ubezpieczenia oraz inne opłaty przewozowe zwiazane z przekazaniem uszkodzonych urzadzen do Kupujacego po naprawie ponosi EPA Systemy.

 

6. Kupujacy jest zobowiazany opakowac uszkodzone urzadzenie, które ma byc odesłane do naprawy, w sposób zapobiegajacy jego dalszym uszkodzeniom. EPA Systemy nie odpowiada za szkody wynikłe w transporcie produktu od Kupującego do miejsca naprawy. EPA Systemy nie ma obowiazku dostarczenie Nabywcy zastepczego sprzetu na czas trwania naprawy.

 

7. Naprawie gwarancyjnej nie podlegaja uszkodzenia wynikajace z:

a) użycie towaru w sposób inny, niż normalnie przyjety lub działanie w warunkach niezgodnych z zaleceniami producenta;

b) niewłasciwe użycie, wypadek, celowe zniszczenie lub uszkodzenie;

c) działanie siły wyższej;

d) nie zaakceptowane przez producenta: zmiane konstrukcyjna, naprawe, testowanie, połaczenie z innym urzadzeniem; użycie niewłasciwych czesci zamiennych;

e) nieprawidłowa instalacje, uruchomienie urzadzeń, przeprowadzone niezgodnie z zaleceniami producenta oraz / lub instrukcjami, wskazówkami znajdujacymi sie w dokumentacji technicznej;

f) awarie innych urzadzen, nie bedacych dostawą EPA Systemy;

g) niespełnienie przez Kupujacego podanych przez producenta warunków technicznych,

h) normalnego zużycia podzespołów traktowanych jako eksploatacyjne (np. wentylatory, bezpieczniki),

 

8. Na części i podzespoły naprawiane w okresie gwarancyjnym przedłuża sie gwarancje o 90 dni. Nie przedłuża się gwarancji na całe urządzenie, a jedynie na elementy naprawiane w trakcie okresie gwarancyjnym.

 

9. Odpowiedzialność EPA Systemy jest limitowana do tych warunków gwarancji. Jakiekolwiek reklamacje dotyczace dodatkowych kosztów lub konsekwencji wynikajacych ze zniszczenia lub/i uszkodzenia urzadzen współpracujacych z produktem dostarczonym przez EPA Systemy lub utraty danych nie sa objete odpowiedzialnoscia EPA Systemy. W przypadku, kiedy powyższe wyłaczenie odpowiedzialnosci byłoby legalnie uznane za nieprawidłowe, maksymalna odpowiedzialność EPA Systemy jest ograniczona do wartosci urzadzenia dostarczonego Kupujacemu.

 

10. Nie bedzie uznane jako zgłoszenie reklamacyjne, uszkodzenie elementów urzadzenia, wynikajace z normalnego zużycia technologicznego.

 

11. Warunkiem rozpatrzenia roszczen Kupujacego z tytułu gwarancji, jest przedłożenie przez Kupujacego oryginału dokumentu gwarancyjnego lub dokumentu zakupu urządzenia.

 

12. EPA Systemy Sp. z o.o. w żadnen sposób nie odpowiada za dane zgromadzone na nośnikach i urządzeniach podlegających gwarancji, zwłaszcza za ich utratę podczas procesu naprawy gwarancyjnej urządzeń.

Synology - dyski sieciowe

Serwery plików Synology - lider rynku na świecie i w Polsce. Funkcje, wydajność, obsługa, interfejs i najlepsza obsługa ze strony EPA Systemy. Zabacz więcej Synology...

 

Dyski sieciowe QNAP

Dyski sieciowe QNAP które doskonale sprawdzą się w każdej firmie - backup, hosting, współdzielenie plików, virtualizacja i wiele innych pomysłów. Zobacz więcej QNAP..

 

Kamery przemysłowe EPCam

EPCam - kamera IP i rejestratory NVR. Cena kamer już od 319 zł. Obudowa zewn., IP65, matryca 2Mpix, PoE, 30fps dla 1920x1080 i wiele więcej. SprawdĹş kamery i rejestratory EPCam ->

 

Kamery przemysłowe Etrovision

Wysokiej jakości kamery IP firmy Etrovision, do zastosowań biurowych i przemysłowych. Oferujemy duże rabaty, stałą dostępność i wsparcie techniczne. Zobacz więcej tutaj..

 

Tylko my oferujemy Ci pakiety EPA Care Pack- szybka pomoc techniczna, wydłużona gwarancja, door-door, serwis Next Business Day i wiele innych - sprawdź nasze wsparcie techniczne tutaj...

 

Zapraszamy do współpracy Firmy branży IT, integratorów systemów, sklepy komputerowe. Otrzymacie Państwo dostęp do naszego systemu on-line B2B i atrakcyjne warunki handlowe. Firmy prosimy o kontakt: 91-4315360 lub email: epa@epasystemy.pl

Nasze serwisy: || Dyski sieciowe Synology || Dysk sieciowy QNAP || Sklep KVM Aten || Kamery Etrovision || Kopia zapasowa z Ctera || Macierze dyskowe Qsan

Jako przedsiębiorca prowadzący sprzedaż sprzętu EE zobowiązani jesteśmy do informowania o jednostkowym koszcie gospodarowania odpadami KGO, który wynosi 0,35 zł/kg - jest to cena składowa towaru i nie stanowi kosztu dodatkowego. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że podane przez nas ceny oraz dane techniczne są wolne od błędów. Nieprawidłości opisów nie mogą być podstawą żadnych roszczeń. EPA Systemy Sp. z o.o. - KRS nr 0000241302, NIP 852-245-73-81.